خانماقرص منیزیم برا درد استخووناخوبه؟

۸ پاسخ

دکتر برات نوشته؟

بله منم میخورم خوبه

اره عزیزم دست وپا هرجایی درد بکنه
منم دکتربهم داد

اره من دکترم بهم داده میخورم بنظرم اثر داره خیلی بهتره لگن درد و درد واژنم ولی هنوز دارم

آره بگیر بخور من ۴ بسته خوردم

داخل کلسیمی که میخوری اکثرا منیزیوم هست

برای استخون کلسیم خوبه منیزیم واسه گرفتگی عضلات خوبه

اره

سوال های مرتبط

مامان قلبم🩵 مامان قلبم🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان عشق مادر🥹👶♥️ مامان عشق مادر🥹👶♥️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان چشام💜 مامان چشام💜 ۱۰ ماهگی
مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد