میگم خانوما قرص منیزیم برا چی میدن؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

واسه من بخاطر پا دردم داد

من ماهیچه پام میگرفت صبحا دکتر نوشت

پا ودست وغیره😆😆

برا من چون بی قراری پا داشتم نوشت

گرفتگی عضلات

منم چن وختیه شبا توخاب رگ پام میگیره توخاب دادمیزنم عین کابوس شدع بارداری برام الانم ک دوهفتس سرماخوردم حالم واقعابده ازبس سرفه میکنم میگم الاناس بچه بدنیا بیاد چون حس میکنم توفشارم

پس چیز خوبیه کلا خداروشکر.

من چون انقباض داشتم بهم داد

برا گرفتگی عضلات
رفع یبوست
تنظیم خواب
کاهش فشار خون و مسمومیت بارداری
جلوگیری از انقباض زودرس
کلا منیزیم خیلی خاصیت داره

برای گرفتگی عضلانی

سوال های مرتبط

مامان چشام💜 مامان چشام💜 ۱۰ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهدیارومه‌یاس مامان مهدیارومه‌یاس روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرین😍❤️ مامان آرین😍❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پاندا🐼🐼 مامان پاندا🐼🐼 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا 🤱🏻🎀 مامان لیانا 🤱🏻🎀 ۸ ماهگی
مامان نیکان🐣💙👼 مامان نیکان🐣💙👼 ۴ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۱ ماهگی