قرص ال ارژنین برا چی تو بارداری میدن؟؟

۳ پاسخ

ارع ب منم دکتر نوشته

هورمون رشد هست یجورایی باعث رشد بیشتر جنین میشه

به من دکتر داده برای من وزن بچم کم بود داد فک کنم برای خونرسانی بهتر به جنینه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نارشین مامان نارشین ۱۱ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی