واس دندون نوزاد چ خوبه بزنم لثش درد نکنه

۷ پاسخ

من دندون گیر میزارم فریزر یخ میزنه میدم

باریج

شربت دیفن با ناخون بزن رو لثش

من ژل باریج گرفتم راضی بودم خدایی

استا بزن رو‌ لثه هاش
یه ژل هم‌از‌داروخونه باید بگیری
یه هویجی خیاری یا همون دندون گیر بچه رو‌بزار فریزر یخ بزنه بده دستش

ممنونم عزیزم

ژل باریج
استامینفون
ی پیاز بزار فریزر بعد بده دستش قشنگ حال میکنه

سوال های مرتبط

مامان آیهان و آیماه👩‍👧‍👦 مامان آیهان و آیماه👩‍👧‍👦 ۳ سالگی
مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی