خانما چیکار کنم دهانه رحمم باز بشه؟؟

۴ پاسخ

منم میخوام 🥲🥲دیگه کلافه شدم 🥲فردا ۳۷ هفته تموم میشه و وارد ۳۸ هفته میشم

زود نیست الان؟
من ماما همراهم میگفت هر روز یه ساعت پیاده روی کن، نثل پوزیشن روی توالت ایرانی هم راه برو تو خونه،
ولی من دلم نمیخواد فعلآ باز بشه گفتم بذارم واسه یکی دو هفته دیگه

زود که هنوز عزیزم

منم میخوام بدونم

سوال های مرتبط

مامان مامان پناه مامان مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو ۶ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۳ ماهگی