شایدم مشکل تیروئید باشه هم سونو رحمی بده هم آزمایش تیروئید
احتمال زیاد کیست تخمدان داری یا تنبلی تخمدان
اره عزیزم
من همه این علائم رو داشتم، هم سونو دادم هم آ زمایش، باردارم نبودم، تازه بالا هم می اوردم
آره میتونه باشه اما واسه اینکه خاطر جمع شی یه دقه از داروخونه بیبی چک بگیر بزن ببین خیالت راحت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.