هیچکدوم رانباید بدی
آهن باعث تقویت ویروس و باکتری می شه ، مولتی هم اسهال را تشدید می کنه
فقط زینک می تونی بدی
نه نده
نه نده
دکتر بمن گفت اهن نده موقع اسهال
ندی بهتره ، حالا دو سه رو،ز اشکال نداره ندی
فقط در صورتی که تب داره اهن و مولتی نده وگرنه بقیه حالتا باید بدی
اهنو بده خوبه اتفاقا
مولتی وآهن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.