۷ پاسخ

نه هر وقت دردت گرفت میری اگر درد نگرفت طبق تاریخ سونو

به من نداد . گفت هر وقت دردت گرفت بهم زنگ بزن بیام بیمارستان

دکتر من بمن نامه داده از ۳۶ هفته ک برم بیمارستان باهاش تماس بگیرن

به من نامه داد

نه هر وقت دردت بگیرن باید بری زایمان مگر اینکه که از وقتت بگذره دردت نگیره باید بری بیمارستان امپول فشار میزنن

نه طبیعی نامه نمیخاد

جواب دادن منو ریپلای کن بیام بخونم

سوال های مرتبط

مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری