خانوما میشه جواب آزمایش منو ببینید

تصویر
۳ پاسخ

باردار نیستی عدد بتا باید بالا ۲۵باشه تازه اون وقتم باید آزمایشت بعد از چند روز تکرار بشه

سلام عزیزم TSH و free T4 رو مجدد انجام بده احتمالا هایپو تیروئید هستین

باردار نیستی
تیروئیدت هم باید بری دکتر داخل یا پزشک غدد

سوال های مرتبط

مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته دهم بارداری
توت فرنگی توت فرنگی قصد بارداری
مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 مامان پسرک نیلی من👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان دخمل💗🥺 مامان دخمل💗🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🫀فسقلی ❤️🥰 مامان 🫀فسقلی ❤️🥰 هفته نهم بارداری