چرا‌بخیه های ک از داخل خوردم‌نمی افته؟

۵ پاسخ

منم همین مشکلو دارم

چون خشک نمیشه.
اونجا معمولا رطوبت داره.

عزیزم داخل جذبین

طبیعیه سا سزارین ؟

داخلیا یکم طول میکشن

سوال های مرتبط

مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۲ ماهگی
مامان مهراد🫀🧿 مامان مهراد🫀🧿 ۳ ماهگی
مامان جوجه 🍒 مامان جوجه 🍒 ۱۱ ماهگی