۵ پاسخ

من ای وی اف کردم

سلام..کیا شغل شوهراشون سرای داریه .لطفا یکم از جزئیاتش بگين

با آمپول بعضیا دو قلو باردار میشن باید تخمکت کیفیتش خوب باشه و سایز فولیکولات بالای ۱۸ باشه

من
البته مادر بزرگم و مادرش دو قلو داشتن

بهم امپول سینال اف و قرص تقویتی داد

عزیزم چند قلویی ۱۰۰ در ۱۰۰ وجود نداره حتی با ivf

سوال های مرتبط