خانوما کیا رفتن دکتر دو قلو باردار شدن؟؟؟

۴ پاسخ

زندایی من با آمپول و دارو باردار شد دوقلو
متاسفانه ۳۰هفته به دنیا اومدن مُردن

بنظرم دکتر نرید برا دوقلوزایی. واقعا عوارض دارن. منم دلم میخواد دوقلو ولی هرچی خدا بده سالم و صالح باشه عالیه. ی وقت ی اتفاقی بیفته ادم خودشو نمیبخشه

دختر عمم رفت ۳ قلو شد تو هفت ماهگی همشون مردن

من ۳ قلو بود ک دوتاش قبل ۸ هفته ازبین رفت یکیش موند خداروشکر البته ما ژنتیکی همه چندقلو زاییم

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۱۴ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرتا❤️ مامان آرتا❤️ ۵ ماهگی
مامان نور مامان نور ۱۴ ماهگی