خانوما این قرص در بارداری مصرف میشه

تصویر
۴ پاسخ

نه من ندارم برای چیه؟؟؟

آره منم استفاده میکنم ولی عذر میخوام اسهال میشم شما بهتون ساخته

ارع من روزی دوتا

اره مال من ۳۰هست از ۱۴هفته دارم میخورم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وششم بارداری