بچه ها حالا در مورد تهوع بگید داشتیت یا ن
و بچه جنسیتش چی شد؟

۱۱ پاسخ

من ک فقط بعد خوردن قرص حالم بد میشه اصلا تهوع ندارم فقط اشتهام کمه جتسیتشم فعلا نمیدونم

من داشتم و دختر بود
برای هر کس متفاوته به جنسیت ربط نداره

نداشتم و ندارم دختر

من هنوز ندارم

تهوع رو که تقریباً همه دارن

تهوع استفراغ شدیددددد پسررره

من تا ۳ ماه داشتم پسر

نداشتم هیچ علائمی پسر خداروشکر

من همچنان دارم دختر🩷

سابقه خانوادگیتو ببین . مامانت چطوری بوده

من دارم هنوزم و پسره

سوال های مرتبط

مامان حبه انگور🐣 مامان حبه انگور🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بلوط کوچولو مامان بلوط کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بچه هام مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان آنیا  و آریا مامان آنیا و آریا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سوین مامان سوین هفته سی‌وهشتم بارداری