سلام خانما ازمایش ان تی واجبه

۸ پاسخ

من سر بچه اولم انتی ندادم انومالی دادم

بله بسیار. بیماری های ژنتیکی رو بررسی میکنه مثل سندرم داون

بله به شدت

خیلیییییی واجبه

اره خیلی

اره عزیزم اگ خوب باشن هم سونو هم ازمایش شاید دکتر بگه ازمایش انومالی نیاز نیس

از نون شبم واجب تر

بله بسیار واجبه برای سندرم‌ داون مخصوصا

سوال های مرتبط

مامان گردالی🥰 مامان گردالی🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری