بنظرتون ماهی چندتا بسته پوشک استفاده میشه؟؟؟

۱۲ پاسخ

من تا حالا نشمرده بودم چندتا بسته تمام میکنم ولی من خیلی زود تمام میشن جوری که برم ی جا همش استرس پوشک رو دارم که الان تمام میکنم حتا اگر زاپاس داشته باشم وسواس پوشک گرفتم🤣🤣🤣 همه هم میگن تو زود زود عوض میکنی
آخه از بس میگن عفونت میگیرن نمی‌دونم چی با چی با چی

۴بسته ماهی استفاده میشه عزیزم سایز۴

۴ بسته

دوبسته

دوبسته

ماهی 6تا 7بسته 34تایی

۶ تا ۷ بسته من استفاده میکنم

ولی راضیم 🙂

پس همه تقریباً مثل همیم حالا یکیمون ی خورده بیشتر یکیمون ی خورده کمتر

سایز چهار ماهی 3بسته 32تایی

سه چهار

سه چهار بسته

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی