۸ پاسخ

هانیز خیلی خوبه
هم سبکه. هم سایزش خیلی بزرگه
دختر من الان ۴مای بیبی روی پاهاش رد میندازه
ولی هانیز براش خوبه

الان سایز چند استفاده میکنی
اگه میخوای چهارتا بگیری با کارتن بگیر از لوازم بهداشتی فروشیا که عمده باشه ارزون تر میشه

عزیزم حدودا ۴-۵ بسته بگیر

فکر نمیکنی خیلی زوده برای شیش

فکر کنم اصلا فرصت نکنی شیش ببندی
و زود از پوشک بگیری

۴پلاس داره مولفیکس ؟
۵بیشتر بگیر و ۴پلاس
۶ دویا سه بسته بگیر

سایز ۶ فکر نمیکنم خیلی به کار بیاد
مگه تا کی میخوای پوشک کنی؟

باید ببینی روزی چند تا استفاده میکنی .دختر من روزی ۶-۷ تا استفاده میکنه. تقریبا هر هفته یک بسته ۳۸ تایی

الان سایر چندمیبندی

سوال های مرتبط