و منی ک هنوز زایمان نکردم😁😁😁

۵ پاسخ

به نظر من که بچه داری خیلی بهتر از حاملگیه مخصوصا این هفته های اخر.من ۳۹ هفته و یک روز زایمان کردم طبق ان تی

بستری شدی یا خونه ای؟

یکم سخته

استفاده کن ازاین لحظات اخر😂دل سیر بخواب

الان راحتی

سوال های مرتبط

مامان نی نی 💫 مامان نی نی 💫 ۹ ماهگی
مامان محمد حارث مامان محمد حارث ۶ ماهگی
مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان پارسا🩵مهرسا🩷 مامان پارسا🩵مهرسا🩷 ۴ ماهگی
مامان محمد نبیل مامان محمد نبیل هفته بیست‌ودوم بارداری