۶ پاسخ

عزیزم رفتی بیمارستان
من یه چیزی که کمکم کرد تو روند باز شدن رحم اناناس بود واقعا تاثیر داشت خواستم به تو هم بگم شاید بدردت خورد 🙂

منم نرفتم ولی درد ریز پریودی دارم کلا دراز کشیدم میترسم پاشم

حتما برو معاینه تحریکی
من ۳۸ هفته رفتم گفت باید ۳۷ هفته میومدی ولی تو دو سه بار معاینه دهانه رحمم دوسانت باز شد ولی با اینحال هنوزم دردام شروع نشده

نترس معاینه درد نداره چند ثانیه خودتو شل کن سریع تمام میشه

نترس قابل تحمله

حق داری عزیزم منم میترسم ولی هیچ راهی نیس 😔😔

سوال های مرتبط

مامان نی نی 💫 مامان نی نی 💫 ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۴ ماهگی
مامان 👶🏻нαмιи مامان 👶🏻нαмιи ۱۴ ماهگی