دخترااااا ترشح خونی دارم چیکار کنم؟

۱۱ پاسخ

بیمارستان

ایشالا وقت زایمانه

بروزایشگاه

منم همچینم. گفت طبیعیه. واسه زایمانه. ولی درد منظم بشه بعد

وسایلتو جمع کن برو بیمارستان
خوشبحالت38هفته رسیدیی
نی نیتو قراره بغل کنی و ببینی😍

اگه به خونریزی تبدیل شد برو بیمارستان

برو بیمارستان

نه بابا نترس من سه روزه دارم بیمارستانم رفتم مطب رفتم دکتر خودمم گفتم گفت ماه اخر اینکه ترشحا رنگی بشن عیب نداره علائم نزدیکی زایمانه تا دردات منظم نشده برو خونه

وخی برو بیمارستان

برو بیمارستان خیلی خیلی زود

داری میزایی برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۱۰ ماهگی