خانما ترشح خونی دارم چیکار کنم

۵ پاسخ

طبیعی علائم زایمانه

برو خمام آب گرم زیر دوش اسکات بزن
توی خانه سعی کن راه بری هواست به حرکات بچه هم باشه یکم درد هات بیشتر شد برو بیمارستان
انشالله به سلامتی و خیلی راحت زایمان میکنی

منم ترشح خونی دارم خیلی کم
درد هم کمی زیر شکم دارم بنظرتون برم دکتر یا نه

برو زایشگاه وقت زایمانته

برو زایشگاه دیگ زایمان میخایی کنی بسلامتی

سوال های مرتبط