چه شیرخشکی برا نوزاد بهتره بخریم

۹ پاسخ

نان از همه شیر خشک ها بهتره
برخی از بچه ها به بقیه مارک ها واکنش نشون میدن
مثلا دختر من اگه بهش آپتامیل میدادم کل تنش تاول میزد

نان از همش بهتره ولی شیرخشک نگیر فعلا بذار برو دکتر بهت میگه چیکارکنی

نان خوبه اگه بهش بسازه

نان بخر براش

من ببلاک میدم خوبه

بستگی به نوزاد داره هر متخصصی یه چیزی تجویز میکنه مثلا نوزاد من وزنش کن بود گیگوز نوشته
دختر اولم هم آپتامیل بهش ساخت

از دکترت مشورت بگیر

سوال منم هست

چیه که بسازه

سوال های مرتبط

مامان عشقولها مامان عشقولها ۲ ماهگی
مامان دوگل دختر🩷🎀 مامان دوگل دختر🩷🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری