۶ پاسخ

خوشگل اول اینک مکیدن با شیشه براش آسونه و شیر به راحتی میاد و شیر مادر انقد باید مگ بزنه تا بیاد و این خسته اش می‌کنه بخاطر همین چون شیشه رو گرفته دیگ سینه رو نمیگیره
و دومین حالتش اینه ک سینه ات نوک نداره ک قشنگ وارد دهنش بشه و مک بزنه
با آب ولرم و سر سرنگ نوک سینه آتو بیرون بیار
و حتی شده ب آقات بگو نوک سینه رو مک بزنه اینجوری نوک بیرون میادش
ب محض اینکه نوک حالا ب هر روشی بیرون آوردی بلافاصله بنداز دهن نی نی تا کم کم بگیره
و سوم اینک اینا هنوز فکشون ضعیفه و دقت کنی زیر سینه یا زیر شیشه شیر چونه اشون میلرزه
کم‌کم فکشون قوی میشه

ببین ما یک مک ریلکسی داریم ینی کلا شیر نمیخواد و میخواد اروم شه، در هر صورت سینه مادر سخت تره

مامان علی کوچولو سرشیشه شماره چنده؟من دو بود خیلی دیرمیمودبچه خسته میشدخوابش میبرد منم عوضش کردم ۳ سوراخه گزاشتم الان🥲

چون داره به شیشه عادت می‌کنه و میخواد سینه شما رو پس بزنه احتمالا.البته اگه کلا سینه شمارو مک نمیزنه.اکه گاهی بینش توقف چن ثانیه ای داره طبیعیه

شاید بخاطر اینک نرمه. سعی کن شیشه رو آخر شبا بش بدی ک شکمش سیر بشه و راحت بخابه

کلا مک نمیزنه یا میزنه گاهی و بینش توقف می کنه؟

سوال های مرتبط