بعضی وقتا حس نمیکنم باردارم

۴ پاسخ

منممم

منم بعضی وقتا همین حس رو دارم...انشاءالله که نینیهامون سالم وسلامت باشن...منتظرم کی انتی بشه برم..روزا هم نمیگذرن...

علایم نداری؟

من هنوزم این حسو دارم 😅😉

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻🫀 مامان آیهان👶🏻🫀 ۴ ماهگی
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری