۵ پاسخ

من ازاول بچه رو توواژن حس کردم

منم همونجا حس میکنم گاهیم بالای نافم

عزیزم طول سرویکست چند بود سرکلاژ انجام دادی؟

منم سرکلاژ کردم و بیشتر وقتا زیر دلم حسش میکنم فکر میکنم طبیعی باشه

منم سرکلاژ،نیستم بچه توی واژنم احساس میکنم و طوری نی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی
مامان امین من🫀 مامان امین من🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترخانومی🐥 مامان دخترخانومی🐥 هفته بیست‌وششم بارداری