کسی از مولتی کوکر استفاده میکنه ؟ خوبه؟

تصویر
۲ پاسخ

خیلی چیرها عزیزم ولی متاسفانه من اشپزیم سنتی خخخ و تمام امکانات هم دارم جز ماهی ک ما جنوبیم بوشهریم بقیه چبزها زو سنتی اونو می زارم تو فر و سر همین همیشه شوهرم دعوام می کنه چرا ارشون استفاده نمی کنی

من نینجا دارم خیلی خوبه البته دو سال پیش خریدمش

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی