کسایی که سرکلاژ شدین چقدر بستری بودین ؟

۶ پاسخ

منم سرکلاژشدم اصلانه در داره نه لکه بینی صبح عمل کردم عصرمرخص شدم

من صبح عمل شدم ساعت سه ظهر مرخص شدم

یک شب

چندساعت

دردم داره ؟

یک شب و دو روز عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نارگیل مامان نارگیل هفته بیست‌ودوم بارداری