۷ پاسخ

مال منم کم وزیادمیشه گاهی اوقات نمیزنه

بعضیا هفته ۲۳ حس میکنن

والا من ۱۸یا۱۹هفته حسش کردم.
دیگه انگارنه انگارحاملم الان هرازچندگاهی حسش میکنم

من یبار این سوالو گذاشتم یه خانمی گفت ۲۷ هفته بچه اولشو حس کرده خیلی واسم عجیب بود ولی خب همه چیزشم سالم و اکی بوده ولی بچه دومو زودتر حس کرده بود بستگی ب مدل جفت هم داره

بستگی ب جفت داره
اگ قدامی باشه دیر متوجه میشی

الان گاهی میزنه گاهی آروم هفته ۲۸به بعد بایدمرتب بزنه

منم گاهی خیلی کم متوجه میشم

سوال های مرتبط

مامان 💝دونه برف💝 مامان 💝دونه برف💝 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمدایلیا🩵 مامان محمدایلیا🩵 ۱ ماهگی