من همه جا رفتم بردم تازه جمعه چلش در میاد
والا من که فقط هفته ای یه بار اونم شب بیرون رفتم
تازه الان شنیدم
من اصلا خونه نبودم همش اینور اونور
من همه جا رفتم ی قرآن کوچولو زیر سر بچم بود ولی همه جا رفتم
من که هیجا نرفتم فقط دکتر بردیم اومدیم یا که بهداشت رفتیم
البته نمیشه گفت خرافاته از قدیم ندیم مونده و ما بهش اعتقاد داریم بعضی ها هم ندارن مهم نیست براشون
یه موقع آدم میخواد بره دکتر نمیشه نره جاری من بچش همه جامیبرد حتی حمومشو خونه مادر شوهرم میبرد قران پیشش باشه طوری نیست
والا میگن ولی گاهی نمیشه نرفت باید آیه الکرسی براش بخونی
اره یا اگه میبری خونه کسی شب برمیگردی باهاش یه قران کوچیک بگیر بغلش قران نبود یه تیک نان بگیر تو بغلش بزار بیا خونه یا از خونه خودت میبریش بیرون شب ها
همش خرافاته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.