۱۶ پاسخ

قضیه چله اینه بچه تا ۴۰ روز بدنش خیلی ضعیفه بهتره اینور اونور نبری بچه مریض نشه سر اون میگفتن قدیم الانم بهتره تا ۴۰ روز بچه رو اینور اونور نبری

خانوادت باشن اره چ اشکالی داره ولی جای دور نرو اذیت میشی هم خودت هم بچه

نه عزیز به هیچ‌ وجه بچه رو نبر خدای ناکرده ممکنه مریضی بدی بگیره

ارع منکه بردم همه جا با اینکه مامانم نمیزاشت و دعوام میکرد ولی خو نمیشه تو خونه حبس شی دلت میگیره بنظرم هرچی حساس تر نباشی بهتره

من نرفتم هیچ جا

من همه جا تا الان بردم بچه رو چون کسی نیست نگهش داره پیش خودم باید باشه دائم

منک اگ بچم زیر چله باشه ن تنها عید بلکه هرموقعیته دیگ نمیبرمش جایی
اخه ج لذتی داره با بچه کوچیک برم بگردم ازیته میشه گریه میکنه هی جلو‌بقیه پوشک عوض کنی شیر بدی
همه راجبش نظر بدن
بد خاب بشه

نه نمیریم

من تا چهل روزگی فقط ی بار اتلیه بردم و دکتر و بهداشت جای دیگه نه

فقط خونه ی فامیل درجه یک برو
مثل ابجی داداش مامان بابا و متقابلا خانواده ی شوهر
در مشی بیرون‌ک دلت میگیره تو عید

من‌ک‌بیرون میبردمشون قبل چله

من به شخصه به خاطر مریضی ها حاضر نیستم ببرم
هم بچه هم خودت مریض بشین گرفتاریه
من دو روز پیش مطب بودم زنه تازه زایمان کرده بود ویروسی شده بود بیمارستان بستری بود

میگن خونه اونایی که اومدن خونتون میتونی ببری

اره بابا من ۱۰ روزش بود بردمش مسافرت بخاطر شرایط تهران

یعنی قبل چله بیرون نمیبرین کلا؟

نه دیگ عید دیدنی میان اینجا چون ما نمیتونین بریم دیگ🥹

سوال های مرتبط