۲۳ پاسخ

ن نبر الان ویروس اینا هست جاهای شلوغ نبرش

عاره نه مهمونی انچنانی خونه مامانم و مادر شوهرم
کار هم داشتم داخل شهر با خودم بردمش

گناه داره منم دیدم بردن ولی من حس میکنم بچه اذیت بشه بیشتر ب رسوم قدیمی اعتقاد دارم🥲

والا۵روزبرای آزمایش پاشنه پاتوبهداشت.. همین

نه فقط بهداشت

در حد خونه ی مامانم و مادر همسرم و طبیعت و دکار و توی ماشین اگر خرید واجبی باشه یا دوری بخوایم بزنیم که دلمون باز شه

اره قدیمه مگه

چرا نباید ببریم؟من ک هرجا خواستیم رفتیم همون اولاشم

نه جای نبردیم

اره من میبرم

حالا رعایت بشه بهتره بچه داخل چهل روز اول بی قرار هست یعنی همون خونه باشی آرامش خودت و بچه بیشتره تا جای شلوغ بچه کوچیک سیستم ایمنی ضعیف داره نباید اذیتشون کنیم

تا دستشویی بریم بچه تنهاست چیکار کنیم

رفتیم پاساژ😐😐🤣🤣

من مهمونی نبردم فقط بردم طبیعت دوبار

میگن تا چهل روز جایی نره .حالا اگ خونه مامانت هم بری بمونی طوری تیس ولی جلو چشمت باشه و ازش جدا نشی.جای تنها نزاریش و حتما یکی کنارش باشه همیشه تا چهل روز.

نه نبردم

اره من همه جا رفتم

من یه بار بردم‌خونه پدر شوهرم ۷‌تا خواهر شوهرم عینه بت نشسته بودن تو حیاط منم رفتم تو نشستم بعد یکی یکی اومدن از کنارم رد شدن رفتن تو اون یکی اتاق حس غریبی بهم دست داد حالم اینقد بد شد اعصابم خورد شد بلند شدم برگشتم خونه

ما معمولا نبریم برای دکتر اینا
یا خونه ی پدر مادر فقط

من قبل چهل روز حای سرکار هم میبردم با خودم

من هنوز ب جز دکترهیجانبردیم میترسم🥲

اره هزار بار خخخ

من یه بار

سوال های مرتبط

مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان نیلایِ مامان😍 مامان نیلایِ مامان😍 ۱۵ ماهگی