۵ پاسخ

ماهی اگه بخوره خیلی خوبه منم بعضی وقتایه کوچولو میدم بهش هیچیشم نمیشه شیرنیم ساعت بعدش بده

بله قزل آلا

دکترها میگن بالای یک سال
ریسک نکن

بله من میدم

ماهی میگن زیر یک ندین
اگ دوس داری بدی خیلی کم بده

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان یزدان و نیلا مامان یزدان و نیلا ۲ سالگی
مامان asra🍭 مامان asra🍭 ۱۳ ماهگی
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 ۲ سالگی
مامان لیانا👧❤ مامان لیانا👧❤ ۱ سالگی
مامان سید ه حلما مامان سید ه حلما ۱ سالگی
مامان رَستا جون 🥰 مامان رَستا جون 🥰 ۱۶ ماهگی