بعد این همه علائم روز موعد پریود شدم☹️🥲

۴ پاسخ

کاش منم یشم تاخیرم شش روز روز سوم بی بی زذم منفی بود

انشالله هرچه زودتر

اشکال نداره عزیزم
انشالله ماه بعد

الهیییی بچکه ایشالله ماه دیگ

سوال های مرتبط

مامان 🐣mahlin🐣 مامان 🐣mahlin🐣 ۴ ماهگی