من ک واسی بچه هام تو غذاشون گوجه میزدم هرچیزی🫠
من که بیشتر روزها گوجه میریزم داخل غذاش مشکلی پیش نیومده
بهتره ندی بهش
گوجه اسیدیه و آلرژی زا حتی اگه الان واکنشی نشون نده بدنش بعدا ممکنه گوارشش به مشکل بخوره
دیگ ریختی
بلغور گندم هم ریختم اشکالی نداره ک
اشکالی نداره اگه کم ریختی
اگه بعدش واکنشی داشت،که امیدوارم چیزی نمیشه. نده تا ۸ ۹ ماهگی
دکتر گفت از ۹ ماه گوجه بده ، منم زود دادم دخترم بالا میاورد
💕💎آتلیه آنلاین دیلان 💕💎
🍒با کمترین هزینه🍏
🌈🌧ثبت لحظات خاص کودک و خانواده
عکاسی یلدایی، دندونی، بارداری، نوزادی و مجلسی.. خانوادگی.. ماهگرد.. تولد...
کیفیت بالا، قیمت مناسب، رزرو آسان آنلاین
📸 خاطراتتان را با ما جاودانه کنید!🌈💥
همراه نمونه کار🎊🍉
🤩🧜♀جهت ثبت سفارش به این شماره در پیام رسان روبیکا یا واتساپ پیام بدید🎂💍
09931400960
شنیدم گوجه حساسیت زاست
چرا ریختی اخه گوجه به شدت حساسیت زاس
گوجه چرا ریختی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.