گل دخترم چطوره؟ خودم درستش کردم❤🙈

تصویر
۱۶ پاسخ

عالیه😍😍کاش صورتی میکردی

عزیزم هفته ایم درخواست دادم دوست شیم

خیلی خیلی قشنگن گلات ولی اگه باکستو سفید برداری محشر میشه یا مثلا عروسکتو صورتی

عه ماله منم عروسکش صورتی داداشم از سربازی برام آورده فک کرده نینیم دختره

خوشگله ولی یا رنگ باکس عوض کن یا رنگ گلا و عروسکو
من بودم گلا صورتی می‌گرفتم کم رنگ عروسک رو هم دخترونه تر رنگ سفید صورتی

خیلی زیباست آفرین عزیزم

قشنگه

من میخوام باتراول پول درست کنم بعد چ چسبی بزنم ک بعدا بشه از پولاش استفاده کرد😭😂

تو گوگل چی سرچ کردی که اموزشش برات اومد

خیلی خوشگله 😍👌🏻

چ قشنگه😍♥️مبارکه

خیلی قشنگه کاش با سفید ترکیبش میکردی

چقدهزینه ش کردی

خیلی قشنگه باریکلا

خیلی خوشگله❤️😻با چی درستش کردی؟

عالی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان اورمان ونيهان💖 مامان اورمان ونيهان💖 ۲ ماهگی
مامان ماکوان🫀 مامان ماکوان🫀 ۱۲ ماهگی
مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری
مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری
مامان شاهان💙 و نیلا❤ مامان شاهان💙 و نیلا❤ ۷ ماهگی