سلام مامانا من اشتهام کم شده طبیعیه

۵ پاسخ

مولتی ویتامین شروع کنی بهتر میشی

من شبا نمتونم چیزی بخور به خاطر اسید معدم😑

بله عزیزم منم مثل تو شدم.یکی دوهفته که بشه اشتهام برمیگرده.هنوز مولتی و امگا نمیخوری؟؟

اره گلم حتی من ۵ کیلو وزن کم کردم

اره عزیزم
منم این شکل بودم

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرم 🩵 مامان پسرم 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری