علت برگشت شیر داخل گلو نوزاد ؟

۴ پاسخ

عزیزم دختر منم با اینکه اروغش و میگیرم چند بارم اروغ میزنه ولی بازم شیر برمیگرده تو گلوش اکثرا، این بچه ها قلق شون اینه باید حداقل نیم ساعت رو دوشت بزاری و بزنی پشتش تا سر معده ش خالی بشه، به اروغ زدنش توجه نکن باااااید سر معده ش خالی بشه، من تا چهل دقیقه هم شده عمود نگه داشتم. زدم پشتش

رفلاکس

اروغشو حتماااا بگیر

اگه بالا میاره، آروغ بگیرش

سوال های مرتبط