عزیزم دختر منم با اینکه اروغش و میگیرم چند بارم اروغ میزنه ولی بازم شیر برمیگرده تو گلوش اکثرا، این بچه ها قلق شون اینه باید حداقل نیم ساعت رو دوشت بزاری و بزنی پشتش تا سر معده ش خالی بشه، به اروغ زدنش توجه نکن باااااید سر معده ش خالی بشه، من تا چهل دقیقه هم شده عمود نگه داشتم. زدم پشتش
رفلاکس
اروغشو حتماااا بگیر
اگه بالا میاره، آروغ بگیرش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.