۱۲ پاسخ

من گرفتم خیلی خوبه ولی اون چیزی که توش هست برا کولیک خیلی دیر میزاره شیر رد شه الان درش اوردم یه قطره چکه میکنه بچم راحت میخوره

من گرفتم بیبی لندخیلی سوراخش بزرگه بعدبچه میک ک میزدفرومیرفت اذیت میشد

من صفر تا سه ماهشو خریدم استفاده کردم راضیم گلو نمیپره

منم استفاده کردم یه قطره میاد نپریده تو گلو

ن اتفاقا خیلی خوبه من از ۱۵ روزگی استفاده میکردم برای دلا 😕اونایی ک حتما نیپریده تو گلو پوزیشن بچه رو بد میگرفتن منم وقتایی ک بد می‌گرفتمش دلارو تو بغلم می‌پرید گلو

من ک راضیم

اینا چندتا مدل داره یک قطره شو بگیر

خیلی سوراخش بزرگه بچه نمتونه بخوره

نه خیلی سوراخش بزرگه میپره تو کلو یچه

دوستم گرفته راضی نبود

منم همینو خریدم ، روش نوشته ضد کولیک

نمیدونم ولا من که خریدم
هنوز دنیا نیومده که استفاده کنه

سوال های مرتبط

مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۵ ماهگی
مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۱ ماهگی
مامان °•دِلـ‌🎀ویـن•° مامان °•دِلـ‌🎀ویـن•° ۵ ماهگی
مامان ....🌱 مامان ....🌱 هفته سی‌ام بارداری