من ۱۱هفته و یک روز رفتم جنسیت هم احتمال داد گفت پسره پسر شد
من همیشه آرزوم بود بچم دختر بشه بزارم ایگین اسمشو اولین بار میبینم جز خودم یکی دیگه این اسم دوست داشته
بذار ۱۲ هفته رد بشه
که حداقل جنسیت و بگه
۱۲بروحنستیم میگ بهت
۱۲کامل شدبرو
بعد تعطیلات برو
ن من همی تایم رفتم
زوده 12 هفته برو
سونو برای چی؟
12 دقیق بری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.