بنظرتون فردا برم سونو زود ۱۱هفتع و ۴روز

۱۰ پاسخ

من ۱۱هفته و یک روز رفتم جنسیت هم احتمال داد گفت پسره پسر شد

من همیشه آرزوم بود بچم دختر بشه بزارم ایگین اسمشو اولین بار میبینم جز خودم یکی دیگه این اسم دوست داشته

بذار ۱۲ هفته رد بشه
که حداقل جنسیت و بگه

۱۲برو‌حنستیم میگ بهت

۱۲کامل شدبرو

بعد تعطیلات برو

ن من همی تایم رفتم

زوده 12 هفته برو

سونو برای چی؟

12 دقیق بری بهتره

سوال های مرتبط

مامان مهدیس و توراهی مامان مهدیس و توراهی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هیراد.آراد😍 مامان هیراد.آراد😍 ۱ ماهگی
مامان آلما و آیماه مامان آلما و آیماه هفته پانزدهم بارداری