۸ پاسخ

همه ی بچه ها موقع پی پی زور میزنن دستگاه گوارششون تکمیل نیست

س نفخ شکم داره پسر منم همینطوری هس دکتر بردم قطره داد هر ۶ساعت ۳قطره بهش میدم.
شکمش زیاد کار میکنه ممکنه از شیرخشک باشه اگه بچت شیرخشک میدی مارکش رو عوض کن چون پسر منم اینجوری بود مارکش رو عوض کردم بهتر شد

منم تازه بردم برا نفخش قطره داده ولی دقیق یادم نمونده دکتر چند قطره گفت بهش بدم

نفخ شکم داره

منم هم دردم پسر اولم زور میزد ولی انقد دفع نداشت یکی میگه اسهال یکی میگه نیست اعصابم خراب شده

پسرا اکثراینجورن پسرمنم اینجوره ولی کولیک نداره

دور نافش جهت عقربه های ساعت ماساژ بده با روغن بعد دوتا پاهاش بیار بالا تو شکمش چند بار تکرار کن تا راحتتر پی پی بکنه و نفخ شکمش خارج بشه
بخاطر روده هاشونه کامل نشده قدرتش رو ندارن

شاید کولیک داره

سوال های مرتبط