دخترا واکسن ۶ ماهگی سخته من باز استرس گرفتم😑

۵ پاسخ

من واسه دوتا پسرام هم شش راحت تر از چهار بود
بنظرم سبک‌تر هست
ان‌شاءالله که بسلامتی و آسون میگذره

برا من ۴ ماهگی سخت تر بود‌...۶ ماهگی خیلی سبک تر بود به نظرم

برا من که خیلییییی سختتتتتت

خیلی خیلی خیلی راحت

مثل دو و ۴ماهگی هستش تکرار هموناس

سوال های مرتبط

مامان علیرضا وتودلی مامان علیرضا وتودلی ۱ سالگی
مامان دلارز مامان دلارز ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی