خانما کیا جفتشون پایینه شما چطوری پرهیز میکنین

۴ پاسخ

مال من پایینه
خونریزی شدیدم داشتم
شیاف میذارم
استراحت مطلقم
سرپا نمیشم زیاد
زبر پام بالش میذارم
رابطه اصلا ندارم
خلاصه همش دراز کشم ویکمم میشینم.
خداروشکر الان لکه بینیمم قطع شده

عسلم من اینجوری نشدم خیلی انگار زیاد شده و میگن بخاطر لانه گزینی هست یا ضعف کگل و استراحت مطلق راهکارشه

استراحت کن راه زیاد نرو رابطه نداشتع باش تا بره بالا

منم جفتم پایینه
دکتر گفته باید استراحت مطلق باشی

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان موفرفری👶 مامان موفرفری👶 ۱۸ ماهگی