برای سرماخوردگی،بجز کوریزان، کتوتیفن و پلارژین
دیگه چی خوبه؟

۳ پاسخ

برای چی سرفه یا چی

یه شلغم داخلشو خالی کن یه قاشق چای خوری عسل بریز توش بزار تو محیط چن ساعت بمونه بعد آب داخل شلغمو بده بخوره مث پنی سیلین عمل می‌کنه ما بچه بودیم مامانم برامون درست میکرد منم برا دخترام درست کردم جواب داد

🥲🥲ب منم بگو

سوال های مرتبط

مامان تبسم و آیهان🧿 مامان تبسم و آیهان🧿 ۲ سالگی