چند وقت بعد کورتاژ میتونم اقدام کنم؟

۱۰ پاسخ

6 ماه . ولی بهتره یک سال بشه تا بدنتو تقویت کنی

بسته به هفته بارداری داره که چه سنی بوده جنین ولی حد اقل ۳ ماه/ یعنی سه تا دوره پریود باید جلوگیری کنی

۶ ماه بعد باید اقدام کنی
ولی بعد ۲ ماه هم میشه اقدام کرد

بزار بدنت جون بگیره ضعف و بی حالیت از بین بره ازمایش خون تکرار کن کم خونی نگرفته باشی وقتی همه چیز خوب بود اون موقع عجله نکن

عزیزم شما خودت هنوز سنی نداری تا ۱۰ سال دیگه راحت فرصت بچه دار شدن داری واسه همین عجله نکن یک سالی استراحت بده به بدنت و روانت بعدش اقدام کن دیر نمیشه که

من شنیدم بعد کورتاژ نیاز ب شش ماه استراحت رحم هست تا خودشو بازسازی کنه

من سه ماه بعد اقدام کردم

حداقل ۳تا۶ماه شنیدم باید استراحت بدی به بدنت بعد اقدام کنی

بهترین راه
۶ماه بعد
ک باعث سقط مکرر نشه
۱۹هفته سقط کردی؟؟

مگه میخای کورتاژ کنی؟😳

سوال های مرتبط

مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته نهم بارداری