ببلاک 3 بوش شیرینه؟

۳ پاسخ

خیلی خوبه بوی نسکافه و کاکائو میده

بوی وانیل میده خیلی خوبه

مزه نکردم

سوال های مرتبط

مامان ايهاب🧸🧸 مامان ايهاب🧸🧸 ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی