۹ پاسخ

هوم وحشدناک

اره خیلی میخاره من هی دستمال خیس میکنم یواش میکشم یهتر میشه شلوارمم میدم زیر شکمم میذارم هوا بخوره اینطوری کمتر میخاره..... ولی دقیقا همونجا زیر دلم یکم ترک خورده خارشش برای اونه

الان دو سه روزه منم خارش گرفتم ولی یکسره چرب میکنم

واسه من میسوزه

من بالای شکمم میخاره

ازمن دردمیکنه مثل دردپریودی🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

برای منم میخاره
دیروز دیدم داره ترک میفته
بخاطر ترک میخاره

من آنقدر خاروندن زخم شده

من سینه هام خیلی میخاره

سوال های مرتبط

مامان آبتین عسلی💎🧸 مامان آبتین عسلی💎🧸 ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ونهم بارداری