تا چند هفته سرکلاژ میکنن

۶ پاسخ

تا ۲۱من ۲۳هفته بوپ نیتز ب سرکلاژ داشتم نکرد گفت ریسکه کیسه آب پاره میشه

سرکلاژ چی هست ببخشید من نمیدونم

سرویکس ۳۰ اصلا نمیخواد سرکلاژ
فقط استراحت و شیاف
هفتت بره بالا امپول هم میده

من ۲۳ هفته گفتن دیگه نمیتونی سرکلاژ کنی پساری گذاشتن برام

تا ۲۴ هفته میکنن اورژانسی ولی ریسک بچه بزرگ شده احتمال پارگی کیسه آب هستش من ۲۱ هفته رفتم پیش دو دکتر نظرشون همین بود گفت با رضایت خودت و همسرت سرکلاژت میکنیم دیگه نکردم

بیست و ی هفته هم ی وقتایی اورژانسی سرکلاز میکنن ولی هفته پایین تر بهتره

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلو ها 😘🩵 مامان دوقلو ها 😘🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان هادی‌ودوقلوها مامان هادی‌ودوقلوها هفته سی‌وششم بارداری