۴ پاسخ

معمولا تا ٢٢ هفته انجام ميدن ولي تا ٢٦ هفته هم ميشه من دوستم هفته ٢٦ انجام داد ولي بارضايت خودش ك اگه كيسه اب بتركه و…بعدشم بايد بيشتر استراحت كرد

تا زیر ۲۳ تقریبا سرکلاژه من ۲۴ هفته سرویکسم کوتاه شد برام پساری گذاشتن

خیلی اورزانسی تا 22 اونم با کلی امضا و ریسک ک ممکنه کیسه بترکه
بعد اون پساری و فقط استراحت و شیاف

تا زیر ۲۴ بعدش فقط پساری میزارن سرکلاژ ۹۰ درصد پساری ۷۰ درصد مراقبت میکنه

سوال های مرتبط

مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر ۱ ماهگی
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلو ها 😘🩵 مامان دوقلو ها 😘🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان مروارید🩷 مامان مروارید🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری