خانما سرلاک برنج بی مزه اس شیرین نیست ؟

۴ پاسخ

من حریره گندوم و موز گرفتم البته برای ۷ ماه به بالا

چرا شیرینه خیلیم شیرین اتفاقا هم حریره بادام هم فرنی

چرا هر دوش شیرین ه

یا حریره بادام کدومش خوبه بخوام برای بچم بگیرم

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۱۷ ماهگی
مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری