من کرم ایروکس آتوپیکس میزنم خیلی خوبه
شاید به چیزی حساسیت داره اول ببین علتش چیه
پماد چشم بخر عزیزم اب رو اتیشه هیدروکورتیزون چشمی نارنجی رنگه
مرطوب کننده مخصوص نوزاد هست بگیر براش عزیزم
ثمین خوبه
ایروکس
کرم ثمین کودکان
من دکتر به پسرم فلوسیزان داده
پماد موپیروسین بخر ، خیلی خوبه ، درواقع وازلین هست
کرم مرطوب کننده پوست کودکسیوند
کرم اتوپیکس ایروکس رو بچه ی من با یه بار استفاده جواب داد
دکتر دختر من لوسیون صورت ماتیلدا داد و مرطوب کننده پرونایس
گفت جفتشو باهم بزنم
زیاد بوسش میکنین پوست پا و دستش خشک نیست
کرم اتوپیکس بزن مخصوص نوزادانِ
ون روغن بچه فیروز میزنم بعد حموم مخصوصا
کرم مرطوب کننده مخصوص نوزاد
کرم مرطوب کننده سیوند
پسر منم همینجوری شد مادر شوهرم پماد چشمی زد دیروز همون جا موند
یکی ازعلایم الرژی به پروتئین گاوی همینه، اگه شیرخشک میخوره باید عوض بشه اگرشیرمادربایدرعایت غذایی داشته باشی
دخترمن همین بود شوعوض کرددکتروکرم ایروکس اتوپیکس نوشت گرفتم
اول پماد چشمی بگیر بزن
بعدم کرم ثمین بدون اوره
پوست هانا هم خشکه من مرطوب کننده سینره میزنم
من رفتم دکتر مگاکورت داد خیلی خوبه هر ۱۲ساعت بزن همون دست اول خوب شد
یک دوبار میتونیبتامتازن بزنیسری خوبمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.